wtorek, 24 kwietnia 2012

Awaria: strony padły ofiarą ataku

Strony www.kodwładzy.pl i www.orwellsky.com padły ofiarą ataku. Przez dwa dni pozostawały one nie wiadomo dlaczego niedostępne. W końcu okazało się, że ktoś włamał się na jedno z moich kont pocztowych i wysyłał z niego tysiące maili ze spamem, a administratorzy serwerów zadziałali wg ustalonych procedur - zablokowali wszystkie moje konta. 

Na szczęście udało się szybko zażegnać kryzys i wszystko powinno już działać poprawnie. Dlaczego komuś wpadła w oko akurat moja strona? Może tak się po prostu złożyło i padłem ofiarą przypadkowej sytuacji. Może.

Gdyby ktoś w międzyczasie nie był w stanie zamówić to informuję, że działa również sklep, w którym zakupić można egzemplarz powieści "Kod Władzy":




Pozdrawiam 
Victor Orwellsky

3 komentarze:

  1. Mam obawy o bezpieczeństwo danych osobowych. Może celem przejęcia skrzynki pocztowej była baza danych klientów, którzy zakupili od kontrowersyjną książkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że ktoś chciał ją przejąć, ale bez obaw, baza danych jest odpowiednio zabezpieczona. Zbyt wiele słyszałem podobnych historii by nie zadbać o anonimowość klientów.

      Usuń
  2. ojoj widze ze wiele tego typu stron internetowych boryka sie z podobynmi problemami ale to paradokaslnie dobrze poniewaz jest dowod na to ze komus takie informacje na tego typu stronch przeszkadzaja i jeszcze bardziej jestem pewien tego ze te informacje sa prawdziwe. Robcie swoje dalej pozdrawiam Freedom!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf